DÅLIG DAG FÖR MIN DATOR :(

åh sepe, går inte att ladda upp några bilder idag :(
men jaja sånt e livet..
inatt gick jag och lade mig klcokan 02.00 ojoj så sent.. haha men så hade jag ställt klockan på 09.00, skulle upp och plugga, men så klart så vaknar jag kl 10.00 av mamma, hade inte alarmet ringt? ;o shiet..
men iaf, lite sen till pluggandet (1 h) så hann jag inte plugga ngt förrän jag och gabby skulle gå och sola klockan 11.50 .. haha damn it..

sen stack vi till mc donalds och käkade glass.. sen drog vi oss hem till maaaj, och kollade på kläder i kataloger!!
GE OSS, GE OSS, GE OSS
sedan käkade vi mango chutney .. SÅ GOTT, gabby fick orgasm så gott det var, jag med nästan :D hahaha


sen skulle hon gå hem, hihi
så jag blev kvar och gjorde inget vettigt. pluggade lite psykologi, sedan har man duschat och ätit (igen) haha, och nu nördar jag mig framför datorn och kan inte komma loss härifrån, fastän jag skulle behööva.. tolle dåå



adioooooos guapos..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback