beautiful liar


wee go togheter
wellwell, ganska lugn helg för min del, men ändå skönt. men nästa helg så ;) men på tisdag e det ppp ;o jag orkar inte gå dit, blööh , får see. mnen idag är det söndag och det är världens deprimerande väder ute - REGN ;/ men får väl göra det  bästa utav situationen, kanske ska gå ut och gå en runda sen? yeye, annars är det bara till att plugga. . shit kom på att jag måste kolla om pablo har svarat på mitt mail angående spanska redovisningen, denna helgen skulle jag ju egentligen sova hos emmelie lijla, men så blev inte fallet ;o och vi har inte gjort vår spanska shiet , så wooops.. neej ;o han har itne svarat. ´
jesuuus. men jaja, sånt e livet. det blir nog bra endå..
kan inte bara sommaren komma?! ge oiss sommar nu, nu nu. nu nunununununununuunununuunununuuuununu
åhh. så tråkigt med sånt här väder, man så sjukt deprimerad ;o så klart ska det börja hagla nu också.. bläääh
men palla detta då, nej jag som tänkte sola ;o får väl göra de sen.. eller nu? varför inte, det är bara lite miniisbitar som slår i huvudet på en, kan inte göra så värst ont :p jaa jag ska sola nu ;D mahaaa. sen ska jag hem och plugga hela kvällen, sen e det ju oc :D sen sovdags, haha typ (; så ska min dag se ut och förbli. nöffnöff

so long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback