öhh?

men det var väl tusen vad du ska tjata på att man ska skriva blooooogg. får väl ta och göra det då för en gångs skull. men blöö, när man väl sitter här och ska skriva så vill inte mina fingrar röra sig. helt knasigt, det e precis som att batteriet tagit slut eller något.. anyway, denna dagen har bara sprungit iväg och jag tycker nästan alla dagar gör det fastän man INTE är på stranden ! idag har jag varit ovanligt kreativ måste jag medge, har nämligen sytt upp och in två par jeans och sedan lagat ett hål i de ena jeansen.. annars följde jag med på hemköp med mamma, daaamn vad dom har ändrat om, blev faktiskt helt okeej. men kallt var det, å andra sidan var jag dum och tog shorts. men solstrålarna trängde sig trots allt igenom vardagsrumsfönsterna i förmiddes så.. det gav mig hopp iaf.. innan hemköp var gabbs på besök för att hämta sin cykel, jacka och näspiercing, borde snart inskaffa ett helt rum med bortglömda saker, louise har sitt spel här också nämligen. eller det kanske bara e en ursäkt för att träffa mig igen *graaao :D
nu ikväll har jag bara badat och sånt, behööövdes, man måste ju tillfredställa sina behov, får man inte bada i havet får man väl ta badkaret. haha
igår var en trevligt kväll ;D hade skit kul med gabbs, emma och louise.. läs gabbys blogg för mer detaljerad information.
nu ska jag snart gå in i min nybäddade fräscha säng.. jo juste, jag har lärt mig tvätta, iaf sortera tvätten ! sen är ska man bara lära sig alla dom knapparna och sånt som finns !
glömt säga att vi har beställt resa till spanien nu ! åker den 7 juuli och kommer hem den 15. ska bli roligt. alltid kul med nya upplevelser. bilderna visar hur det ser ut däär ; D
men neej, nu får det räcka. haha
 
'


ciaao

Kommentarer
Postat av: gabby

tönt, jag tjatar inte.. jag säger bara: BLOGGA DIN JÄVEL! sen om du väljer att följa rådet eller inte är upp till dig ;). jaja.. imorgon drar jag.. vi får ses idag! mamma var dock lite skeptisk åt tanken men vi får väl se ... love you <3

Postat av: gabby

hahahah.. jaa.. om du älskar mig så gör man det! man offrar sig för den man älskar, om det så vore att spendera 15 timmar i ett lastrum ;) haha! tänk vilken upplevelse det är! en upplevelse som du senare kan berätta vidare för dina barnbarn, haha. du ville till liseberg ju, här får du en åktur helt gratis i 15 timmar! mooohhaa. :D

2007-06-29 @ 13:02:36
URL: http://gabriellamalmros.blogg.se
Postat av: jennifer

haha du e knaaaaaaaaasiiig, men älskar dig endåå. HA DET BAJSEKUL I ISAREL!

2007-06-30 @ 14:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback