no summerlove

innan längtade man så sjukt mycket till sommarlovet, iaf jag. typ det ska bli så braa, stranden var da' osv.. men här sitter man som en pigg tupp och bara sitter. inget fint väder = inget att göra
för vad ska man göra en molnig dag som denna? jag har absolut INGA förslag. och det är hemskt, men visst var man medveten om att det skulle bli en jädrans massa dötid.. men whaat? hade kunnat göra så mycket mer om solen bara hade kikat fram lite!

var på min kusins skolavslutning igår, längesedan man såg alla.. får nog ta och träffa dom lite mer ! men yeah, sen gick vi och fika på mcdonalds / grafitti. man vill välja, dom sitter ju typ ihop ! mysigt värre .. sen bar det vägen hem ! ( heter det ens så?) haha skitsamma.

på kvällen skulle jag till gabby, vi skulle ha spa-kväll. det blev ju lyckat? men en kväll blev det, men massor av chips, godis, kakor och flädersaft ! fyfan vad jag mådde illa sen.. vi kollade även på she's all that!

jag har kommit på att jag blir stressad av att vara hemma. jag är i desperat behov av att komma ut ! träffa människor, bada, umgås och allt som har med den egentliga sommaren att göra ! jag blir ju helt deprimerad här hemma. jag jobbar hellre än att sitta här ! tänk de..

även om jag sitter här helt rastlös så har jag en del saker att göra? how come? det är underligt
och jag är helt förivrrad just nu, vet inte vad jag vill.

nej, nu ska jag gå och läsa min bok eller något. kanske äta frukost? städa vore inte heller så fel?

image60

sommar 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback