gris bakifrån

vieew, söndag idag och det känns. haha helt segedag, inte gjort mycket men ändå fått mycket gjort, kan man säga så? :p jag har faktiskt rensat bland de otroligt många papper jag hade liggandes överallt, slängt en hel kasse med papper, och tänka sig papper är TUNT (ett eller två n?) haha whatever, sedan ringde gabby och lät helt yrvaken. haha vi bestämde oss för att dra och sola lite, måste va lite bruna nu inför skolavslutningen, men vem bryr sig egetnligen? haha men endå, inte skönt ska jag säga ! det gjorde ont i rumpan och benen och armarna. jädrans solarium, kan dom inte skruva ner värmen lite ! daaamn :p vi cyllade hem till mig, sneddade genom konsum (gabby skulle vara nyttig och mamma ville ha juice) hem till mig igen, satt vi där och pimage59rovade bhar, dansade vår amerikanska dans höll jag på att skriva, men mena afrikanska, haha. en liten blandning och afrikansk och cp dans va de allt ! ;p hoppas vår jävel till granne hörde det, det lilla äcklet ! :p sen gjorde vi inte så mkt mer än att hitta på konstiga ställningar och skratta lite ! men det kan va skönt de med.. och nu har jag precis käkat mat.. så nu e jag helt rastlös! JAG VET
jag ska gå och packa ihop mina kläder till imorgon ch sedan lägga mig och läsa, men först duscha hade ja tänkt (;

imorgon ska v hämta våra kläder ! I`M LONGING FOR TOMORROW. hihih, sen hoppas vi på vackert väder så man får på sig lite sol ! vill inte gå runt och blända alla med min vithet ;) haha

anyway, ska börja på hiphop/streeet med gabbsi gabbs, marie och mia kanske också börjar?! men wiie, vi kan gå pch prova en gång först, de  e gratis gabbs ! så vi vet om de e bra eller ej! :p
har inte alls med detta att göra, men så söt han e som är på bilden, awwi li'l romeo eller vad han hette? jaja skitsammmaa

inget på tv idag? :(
bajs

jag känner mig stressad nu, gabbbs sitter säkert med uppspärrade ögon 2 cm från dataskärmen och uppdaterar min bloggis varenda minut medan dreglet sakta droppar ner på tangentbordet. hahahahhaahha
ser de framför mig

och jag blev nyss skrämd till livet !!
gud, har aldrig skriit så mycket, mamma börja också skirka för att jag skrek. min dumma lillebror skickade en sån länk till mig, med illusioner, såna knepiga grejer, och jag frågar alltid e det ngt läskigt? han bara nejnej, ne okej men då kollar jag. så ser jag kasnke 3 bilder som e så mysteriska, sen när jag blivi mer och mer intresserad kollar jag närmare och närmare.. och såklart kommer exorcistjäveln upp mitt framför nyllet på mig !! åh skrek som aldrig förr och sprang ut till mamam i köket oc hoppa upp i hennes famn! tack så mycket marcus!
du ska nog få igen ! :P mahaaa

nej, men nu ska jag göra något vettigt. satt så mycket vid datorn igår, och kände att ögonen sjönk mer och mer ihop til mitten, JA ni läste rätt, jag blev nästan pittögd! och det får inte hända idag igen. känenr redan att de kommer :p så måste sluta nu!


adios mis guapos

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhaa DREGLAR SOM FAN NU!

2007-06-03 @ 20:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback