call me crazy

herregud, vad jag är trött på detta vädret. kan det inte bara slå om? jag saknar det som hör till sommaren, stranden kvällsbad, promenader och allt det där ! när man går hemma så börjar man tänka på allt och så bara blir man deprimerad! hatar det.. ska iaf städa rummet nu, men måste bränna musik för jag har ju ingen stereo där, och min dator har inget internet och så är den omformaterad. någon som är bra på datorer? :| och sen måste jag ju döpa om alla mina låtar, har redan börjat men det tar ett tag. jaja det får ta sin lilla tid. senare idag ska jag fika med gabbsi, mysigt (; och imorgon har gabby bestämt blinddate med sanna och wiweca, haha ska bli intressant :D och jag är nästan frisk men är i stort behov av att vara aktiv.
so sick and tired på att sitta och glo här hemma - JAG VILL UT och jag är nog inte ensam om detta ! let's do something people, image63vi startar krig mot vädret ! ne men, åh snälla mäktiga väder (som styr hela sommarlovet) kan du inte göra det fint för oss och få folk att må bra, börjar få panik här alltså.
jag har träningsabstinensbesvär också, inte tränat på evigheter och då menar jag verkligen evigheter. det är sjukt hemskt, och jag måste medge att jag behöver träningen !
förrsten jag har fått en ny kamera, men det var längesedan.. haha, men tror inte jag sagt det , den ser iaf ut som på bilden. mycket finare än min andra klumeduns :

jag har bestämt mig att eftersom felix älskar min garderob och sover där 24/7 så ramlar mina kläder ut när jag vikt dom, och inte nog med det - de blir fulla utav katthår, fresch, neej ! men ja tänkte ha väskor där istället, då vill han inte ligga där längre. skit smart, men å andra sidan förstör jag hans favvoplats, buhu, bad matte :/ får väl fundera på det ett tag till.

nej, nu tror jag bestämt att jag återgår till mitt kära rum utan musik. får väl ta någon gammal cd- skiva och trycka in i dvd:n, det får funka i nuläget.

ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback