you make me high

snacka om trött man har varit denna dagen, höll på att somna ett antal gånger! fattar inte varför jag inte kunde somna igår, inte förrän 4 låg jag i djup dvala.. och ändå tänkte jag ändra vanorna och gå och lägga mig halv två, men nej, jag ville inte sova då tydligen..
imorse väckte mamma mig 13, när jag egentligen skulle upp 12. men skitsamma. jag hade fått paket från comviq, snart är jag deras kund och inte bajstelenor !
iaf, denna dagen har spenderats på väla med marie, mycket trevligt. köpte faktikst ett linne och ett efterlängtat diadem, tappat bort alla andra! men fy vad det har regnat idag, skönt att man snart åker ifrån det !

nu kom det en låt med lars winnerbäck, vem tänker vi då på? jo - GABBY, hon e israel nu. hoppas hon har det bra och inte steks ihjäl! haha.. med lite smör blir hon nog en god och saftig mumsbit i en bit bröd när hon kommer hem ! :D


ikväll har jag faktiskt vairt på jobbet i 3h.. stod upp ! gaah, vad jobbigt det är att stå stilla, hellre springa runt i 6 h än att stå i 1. haha iaf, jag, maria, anne, mårten, pia hade genomgång med stig om hur allting ska stekas osv ! skiiit tråkgit ;p haha men ja :p något som måste göööras!
 
och nu dök en magdans låt upp, fan vad man vill dansa magdans nu !

iaf imorgon kanske man ska till farmor och farfar och hälsa på ! längesedan ju ;p hihi jag och mammi..

det är inte många dagar kvar tills vi står på knutisen och väntar på anslutningsbussen ! haha ¨
jag lääääängtar .. hoppas onsdag blir lyckad iaf ;D längtar dit också ! haha

jag är bara så glad nu, inte överglad men glad. det kan ju alltid bli bättre ! eller hur ;D
men det är lagom bra nu :) haha

men nu ska jag iaf gå , ska försöka lägga mig :p så det inte blir så sent ! haha

pussi


Kommentarer
Postat av: gabby

hello my sugerpump! jaaaaa va bra att du lyssnar po lasse! haha :D. sry att det blev ett sont kort samtal innan idag, men jag var tvungen att go. vi skulle tydligen go och eta po ngt stelle. iaf, jag har det bra her. alla raggar ihjel sig po mig, och ja baa: what? hhaha. men det borjar bli riiiiiktigt jevla jobbigt nu, seriost! fyfan. folk som kommer fram o baa:i love you, i want you (araber do), i israel seger de mer: waaw esse joffa (waaw, vilken snmygging) hahha. arabiska killar er eckliga, meen israelerna e dt fan inget fel po. endel har skit fin stil och juuummiie, haha. hanb killenb fron nya zeland e ockso naajs, och som han flortar. OKEJ enough talking about guys, how are life in sweden then? snart oker ni till espana ju (;, dt ska vel bli kul sweeti? vad gor du och louise idag do, for jag sog att ni skulle va, so jag blev nyfiken. ska ni treffa piiiiiiiiiim eller? hahha. jaja take cear, got to go. love you my dear . regards to louise please. big love <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback