It's hard to open the door, when you don't know what you´re going for.

jäääääääävlar, det var längesedan jag skrev. väldigt väldigt väldigt längesedan. sen innan jag åkte till spanien, vilket känns som en evighet sen. jag saknar det landet och åhh ! jag vill tillbaka, speciellt med detta vädret så hade det inte skadat att åka någonstans ! fanfanfan, jahapp. det har hänt en del sedan dess.
orkar verkligen inte dra upp allt, men måste säga att detta sommarlovet har inte vatt det bästa. anyway, hoppas på bättre väder snaart, inom de närmsta dagarna !

jag e förvirrrrrrraaaaaad, like always. allting kom tillbaka, fuck fuck fuck

äsch, allt fixar sig

idag hade jag tänkt att typ inte göra någonting?
läsa lite, städa, förflytta min resväska ner till källaren som stått på mitt rum alldeles för länge.
och så ringde mårten, så nu ska jag jobba från kl 16.. JIPPPIE
haha jaja hade endå inte gjort något vettigt :p haha
men nej, nu ska jag få i mig lite frukost sen typ vet jag inte !

adjökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback