yeah

yeah
åh, jag blir så sur nu! jag kan inte koncentrera mig idag, har inte kunnat det på hela helgen. jag lider av koncentrationsbrist ! hjääääääääääääälp.  vart finns medicin?
argh,..
idag har varit en mysig dag..  först provdansat med gabbs . vi väljer nog street,.. haha streetjazz was like the kindergarden.. sedan drog vi hem till gabbs för att fira henne, louise och emma kom sen.. vi åt tårta (inte jag), kakor och snacka en massaaaaa skit. och skrattade hur mkt som helst. underbart !1 haha har inte haft så trevligt på länge. ett gott skratt förlänger livet ! precis vad jag fick idag. hur som helst..
det känns jobbigt just nu, med allt :/
jag vill egentligen bara släppa allt. jag tänker, hur kan man va skoltrött redan? nyss varit borta ju. eller jaa, 2 veckor sedan idag jag kom hem från thailand.. men sånt e det ibland. FAST IBLAND, det e rätt ofta nu för tiden som jag bara vill ligga i min säng och skriva av mig..

jag har en nyhet, är tillbaka på min laptop
men jag måste be pappa ringa han datateknikern som kan fixa mitt internet och så måste jag formatera om den !!
sen måste jag också till väla, ikea, stan .. för att göra lite trevliga saker. sen msåte jag fixa mitt rum, köpa nya kläder. och så måste jag klara skolan..
oj, jo det var nog det mesta, sammanfattningsvis måste jag RÄTTA TILL MITT LIV !!
 ganska mycket att göra, som jag stör mig på i lille mig.

åh vad jag gillar apelsiner  ♥



jag vill dra på fest. finns ju inga ny förtiden ! . vad e det med helsinborg. o sen längtar jag till sommaren !!


jag fick nyss en ny mobil! whii så glad jag blev, inte den jag tänkte köpa men mycket snyggare än den jag hade innan! . hejsvej ska göra ngt annat nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback