snygg, snyggare, snyggast !

jaha, idag.. är det en LÄXFRI dag, idag har jag inte pluggat ett skit. idag är en idag, som från pluggfronten borde vara varje dag.. men från andra sidor inte borde finnas. idag är det en dag jag hatar dig. idag är en dag med många tankar och funderingar. idag är en dag jag bestämt en massa. idag är det desperate housewives.. :D


idag har faktiskt inte hänt så mycket,  dagen efter friluftsdagen = TRÄNINGSVÄRK
jag har ont i rumpan, höfterna, ena armuskeln och känner mig fyskisk trött. hahah kryddarn jag e istället.
jag kom på en sak nyss, jag har ju inte tränat på evigheter, inte en enda gång på lovet ?! men jag har ju trots allt varit sjuk :p får väl skylla på det..
jag tycker mig har blivit duktig på att uppdatera blogg, faktiskt. ganska stolt över mig själv. haha? ingen skrivedag idag inte, men nej.
JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN och är nog inte ensam om det !!
utomlands - me and mammi

det blir kanske spainen, grekland eller kroatien? åh jag vill ha sommar nu. men främst för att spendera tiden med mina underbaringar !!
 


hahahahahhahahaa kan det bli roligare (?) hahahahhahaha KOMMENTAREN - hahah sjukt skrattretande, sätter andan i halsen , kan inte andas. så mycket sitter jag och skrattar just nu. hahahahahhahahahahha


så snygg han är - och du är bara avundsjuk. hahahahah jag döör (;  men sånt är livet ..
nej nu borde jag avsluta , har roligast på länge framför datorn. men snart e det DH om ca 4 minuter

ciaoo


snygg, snyggare, snyggast !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback