Should've never

idag hade vi ingen magdans :/ åh vad tråkigt, jag som sett fram emot det ju ! . jaja
igår var även dagen då street började på impulcedance.. åh jag ville ju, fan. vi måste planera nästa gång gabbs! men till hösten, åh du. då kommer vi rocka fett ! prepare for shakin'.. igår hade jag även panik inför imorgon - PROVET.. men nu känns det mycket bättre, känns som att jag kan allt och så.. känns bra.. jag saknar det.. just det, spänningen, pirrandet, nervositeten och allt.. j
nu kommer mitt funderliga jag fram igen.. but I guess sometimes I just have to let it out..

helgen: vad händer då?
jo det vet inte jag iaf, här finns någon som vill festa iaf (JAG)
ha kul, lära känna nya människor och sånt. eller hur gabbs?

det var en gång ett gäng som hade så fruktansvärt kul ihopa.. - önsketänkande?
nej men jag är väl nöjd med mitt liv? har my wonderful friends, har min positiva pärla i skolan, har min bästa mamma, har alla de bästa möjligheterna i världen. precis som alla andra.. alla har en chans, eller två - sumpar du dom är det ditt eget fel?
tänk att bygga upp sig från noll, som du gabbbs - jennifer stolt !! ♥
inte för att du var nere på noll , men du har sagt det.. :/

snart är det sportlov.. ska bli skönt
jag och emma ska en dag gå upp jätte tidigt, göra mackor och varm oboy. sedan promenera i pålsjö skog för att sedan avsluta dagen i en skön massagestol på mammas arbete ! ser jag fram emot
sedan hade jag också velat åka till LA - badet med my friends, får väl se hur det blir med det.
och sen ska jag börja trääääna, på friskis.. men jag känner att jag inte har riktigt tid för det nu, har SÅÅÅ mycket plugg. verkligen enromt mycket !! men jag överlever antagligen, som alla andra gånger...

nej, nu orkar jag inte vara mer filosofisk. men jag måste bara säga att det som gör att jag fortsätter skriva alla dessa tankar är för att jag har kursiv text. jag blir helt fascinerad utav stilen - sjukt !

nej nu glömmer vi dig :) så hejdå.. go on with your life baby.

jag tänkte bada nu, men vet inte om jag pallar. ska iaf duscha..
imorogn har jag som sagt prov 8.35 och så fick jag nyss sms om att vi hade inställd matte, så jag slutar efter ja gjort provet. och om jag inte hade gjort förbannade provet så hade jag varit ledig hela dagen.. så egentligen hade min helg kunna börja redan nu !! .. efter provet hade jag tänkt gå och träna.. lääääängesedan. typ trampa lite på stepmaskinen skadar väl aldrig !! . hihi..

puss godnatt 


Kommentarer
Postat av: gabbs

tack :). jo visst började jag från noll. stod på jorden utan mina bästa vänner och utan en kille. se nu, nu är allt bra! jag har er och killen är så gott som bortglömd.. wiieehj life is surprising*

2007-06-03 @ 03:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback