minnen

det här är nog det tråkigaste lovet i världshistorien.. :(
vet inte hur jag ska få fram allting, jag känner mycket men kan inte beskriva det med ord. detta är en kväll jag inte orkar göra någonting fast ÄNDÅ vill jag göra något..  jag känner inte ens för att plugga fastän jag behöver plugga som bara den.. ! jag känner inte för att träffa folk, bara dig ge mig dig och jag kommer över dig . så lätt !! men det blir en utmaning..
det jag vill ha nu är sommar, sommar och åter sommar då slipper man tänka på plugga, tjocka kläder, smink ..
det pirrar i magen bara jag tänker på dig, men det pirrar i magen då jag tänker på dig också . vad ska jag göra? =/
jag vill inte gå tillbaka i samma gamla cirklar, det som skulle hjälpa nu är lov.. jag vet att jag har lov nu, men INTE sportlov? SOMMAR ge mig !!
fast tiden går ganska snabbt, jag kom på att det är på kvällarna depressionen kommer .. äh jag är nog inte deprimerad jag är nog bara lite nere då jag tänker framåt och hur mycket jag har då att göra..

varit på ikea idag.. köpte lite grejs till mitt rum.. ganska skönt att veta att förändringen verkligen kommer bli av ! annars blir det aldrig av. men nu har jag iaf köpt en spegel och en lampa.. sen på söndag ska jag och mamma till ikea och köpa mitt bord ;) ser jag fram emot..
fast ska nog ta och göra lite svenska, fastän jag inte är så sugen på att plugga. men måste ! måste tänka positivt i sånna här tider.. jag vet att jag bara yrar men ihh .. jag mår nog inte så dåligt egentligen..




sommar <3


looking forward..



jag sitter just nu och kollar på gamla bilder på min dator, så otroligt mycket bilder jag har ! ;o som är så gamla och så underbara (fast ändå inte)
är jag glad och lycklig?
jag vet inte, vintern deprimerar mig och många andra.. fast snö är ändå ganska mysigt, det som deprimerar mig är att jag itne orkar gå ut i snön fast när jag väl är ute är det hur mysigt som helst..

dig, dig, dig '



quit playing games with my heart.

140367-20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback