I´ll fuck you until you´ll stay fucked

gud vad längesedan jag skrev. sjukt, men haft så mycket på senaste. MEN har sportlov nu ! (: väldigt skönt, fast har lite press. SÅ mycket som ska gööras. men det fixar väl sig.
idag är det lördagmorgon - bakisdagen? :D ne haha, skoja. tur att mammi e förkyld.. yeye :p idag. vad händer då?
efter jag skrivit detta tänkte jag

• äta frukost
• duscha
• ut och gå
• städa mitt rum
• pluggav
• undra vad som händer ikväll
• kanske skriva i min resedagbok (ej färdig)
• sen vet jag inte

jag hatar människor som glor, jag hatar när man skrivit en massa på datorn så bara försvinner allt, jag hatar när människor tror dom är något.. jag hatar.. !! jag hatar mycket.. :)

vad ska man annars göra på lovet? hum joo, det blir väl mest plugga, träffa kompisar, festa (?) och lite såånt? kanske träna :D
äsch jag bara yrar nu.. men jag vill ha en ljuspunkt snart i livet, typ ett jättehärligt skratt så man har en anledning att leva vidare (:

oj, jag glömde säga att det var alla  ♥  dag i onsdags, men jag anser inte att det är något speciellt.. äsch.. kärlek ? .. suger

festen igår var ju sådär lyckad, blev alldeles för mycket folk. !! men jag hade väl kul, det blir ju vad man gör det till . eller hur? men nu ska jag käka frukost

mammi : aldrig ska jag sluta älska dig, du är allt jag har och allt jag ber om..

jag vet inte om du är bra för mig, du får inte fram det bästa ur mig... :/ tyvärr

btw, min stereo är sönder.. måste ha någon sorts ny.. :D isch dåå..

skriver sen, när jag får fler tankar..
jag vill till thailand.. men jag vill med mamma till grekland eller kroatien !! .. fan vad kul. men jaja
pusshaj 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback