I can't get you out of my head

I can't get you out of my head    ge mig sommar - NU

här sitter jag, helt skakis vid köksbordet och ska ha presentation imorgon. jag kämpar och kämpar för att prata så sakta som möjligt och har precis nått minsta gränsen 13 minuter ! lycka !. hoppas jag pratar lika sakta imorgon för annars blir det ig på den ;p haha.. idag hade vi olympiadagen vilket betyder att först var vi på meditation som vi bara fick 20 minuter, de restrerande 1 h och 10 minuterna fick vi göra poweryoga, vilket är det jobbigaste som finns ! det var ju värsta fysen, trodde vi skulle andas in-ut , blunda lite, soova och sånt. men nehej! skepp och hå, här kör vi hårt.. efter det skulle vi spela bowling, vilket jag suger på och lyckades såklart komma sist ! mahaaa.. sen var det mat och sen upp till badmintonhallen där jag, mia, andy och isac spelade knasigt. spelade?! kan man ens kalla det så? haha svar - NEJ! vi hade nog som mest 5 bollar i luften samtidigt, och det gick ju bra, haha nej ? men så fort pontus kom (vår idrottslärare) spelade vi seriöst. haha. så fula ;D men skoj var det. vi smet dock ut en halvtimme tidigare, jag hankade på mias fina lögn. wihoo, hemma typ lite över två har tränat på min presentation sen dess, lite msn och sånt också såklart. men det ingår alltid ! (;


nu ska jag väl förstöra min röst lite till genom att repetera min fina powerpoint bildspel (FÖRSTA GÅNGEN) och jag är stolt. haha, sedan ska jag käka rester, men goda rester (fläskfilé och potatisgratäng) sen är det måndag och det finns inget på tv, så jag kommer antagligen spendera kvällen HÄR? vid datorn, eller me någon film eller så har jag nosen upptryckt i någon pluggebok. får väl se vad som sker..

jag känner mig skrivglad idag, så jag skriver på. ibland känner man så åh nej, orkar inte skriva massa skit, men man gör det endå (blir oftast aldrig bra, utan mest negativa tankar) men nu e jag skrivglad och positiv så allting blir så bra !

fastän jag lyckades ignorera dig i skolan idag, så är jag happy.


faktiskt så tog mina tankar slut nu ;p så jag måste väl börja avsluta, ska bara lägga in en sexig bild också ! :)

ciaoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback