happy times

happy times

får väl passa på att skriva lite nu när man inte har några läxor att göra, fast ändå har jag massor att göra ! typ psykologiinlämning som jag  måste påbörja, sen har man info&layout prov nästa vecka sen är det matteprov som jag inte fattar ett skit av ;o sen micke kom. haha det insåg jag idag..
idaag påvägen hem från skolan mötte jag andrea, alex och någon annan tjej ;p sen när jag kommer utanför mitt hus, så ser jag gabby mitt över gatan vid IH, så står jag och pratar lite med henne sen följer hon med mig upp och vi käkar glass med hemmagjord chokladsås. hahah jag kommer bli fet av allt godis jag äter, pizza igår och massa skräpmat och godis VARJE dag
haha måste sluta, men det är så gott :D

annars har det inte varit en så värst händelserik dag, började dagen med redskap på idrotten. hahaa jag e ju så bra på det !! mia med ;) haha. ne men vi hängde och klängde i repen och i bommarna, vi gungade i ringarna vi gjorde kullerbytta, vi snurrade runt på ett räcke osv :D hahah


men iaf, jag ogillar dig som in i.. och jag vill aldrig ha med något av oss att göra mer, iaf inte så som jag känner nu. kanske när jag kommit över diig.. men åhh dööödödödödöööö..

imorgon är det maagdaans !  I longing to much ! sen på fredag är det fredag och då ska jag på förfest och sen ska jag och emma käka på mc donalds, eller något annat .. haha sen ska vi titta till alla de som är på aroom och sen vill jag på arabfest ! :D hahahahah emma fixa det !

men nu framåt kvällen ska jag
• plugga
• käka med mammi
• duscha
• titta på oc, top model och lustgården
• avsluta kvällen framför datorn.
• sooova (:

so long

ciaoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback