cuz we´re better of seperated

tiden går så fruktansvärt snabbt,men ändå inte. när klockan var halv nio tänkte jag är hon bara så lite, och nu e plötsligt klockan halv tio ! och det har gått riktigt snabbt, för jag har verkligen inte gjort någonting på denna tiden !! jag borde plugga

jag har egentligen fek prov imorogn, men det struntar jag och månnie i. och ska gå och fjäska & fråga om vi kan göra det på tisdag..  mahaa..

imorgon kommer gabbs till mig efter skolan, VI SKA PLUGGA. jag saknade henne så mycket och så älskar jag att plugga med henne ! :)

innan jag har skrivit blogg brukar jag ha så mycket i huvudet, och då måste jag såkalrt skriva av mig. men idag så när jag skulle börja skriva så försvann allting. kan bero på att BLOGG.SE är så fucking segt !!
ÅH NU FÖRSVANN ALLT IGEN. som det gjort nu i 2 dagar, skrev skit mkt. och så bara försvinner det. jag menar vafan e detta för skit?!
tur att jag hann koppa lite då !! så jag inte fick skriva om allt igen !

jag vill bara påpeka att sommaren 07 - gonna be the best ..
sen vill jag även påminna om att jag saknar thailand. så lätt liv (både med kläder och annat)

its over, now and forever..

imorgon kommer käre gabbs till mig, VI SKA PLUGGA. jag älskar att plugga med henne. I MISS YA...

GUD VAD JAG LÄNGTAR TILLS SPORTLOVET.. inte planerat något, men hoppas på att något kul händer. som att man får jobb till exempel !
jag vill ha ett jooooobbb!! gabby, du måste följa med mig ut på väla ..

btw, jag har fått en ny mobil :) inte den jag ville ha, men duger långa vägar .. tills jag kan ha råd att köpa den jag vill ha ♥

 nej men nu hade jag faktiskt tänk gå och nanna lite, läsa KAPPAN, en svenska novell som ska vara färdig tills på torsdag. sen har jag ganska mycket mer att göra ..

jag måste bara säga att chris brown är så snygg ! perfekt hudfärg och allt !! ♥ ska lätt ha en sån när jag blir stor. åh vilka söta ungar jag kommer få !

men go'natt då ! under lovet, kommer jag skriva här vad jag gör varje dag ! jag ska ta hand om mig själv, felix, mamma och my friends . jag ska bli en bättre människa, jag ska tänka positivt, jag ska tänka innan jag pratar, jag ska helt enkelt plugga mer !! ..

godnatt
- over and out !

cuz we´re better of seperated

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback