140367-19

140367-19

jag känner ingen glädje idag direkt. det enda jag vill är att ha det som i augusti/september 2006. jag mådde bra, jag hade konstiga, spännande känslor, jag hittade på saker och hade inte så mycket i skolan. jag var överlägsen dig.
nu känns det som du kommer bli överlägsen mig. hatar att vara underlägsen. ens självförtroende sjunker liksom optimalt.
vädret gör det inte speciellt bättre.

åh jennifer, var dig själv. ljug inte, va inte någon du inte vill vara, gör inte något du inte vill göra, säg inte något du inte står för. förtroende.. förtroende..

bara klara ditt skolarbete..
men jag vill ha ett liv också, precis som andra.

jag orkar inte denna fucking världen, jag vill ha mitt nya rum, jag vill ha SOMMARLOV och inget att tänka på.. jag vill ha en ...

du uppskattade inte det då, ta konsekvenserna. försent att komma nu för att böna och be.. tänk att jag ens lät dig behandla mig på det sättet, på ett sätt som är fel och orättvist ..
tänk att jag lät lät lät dig, jag fucking lät dig flörta med en annan tjej som nu är ...
jag vill bara komma över dig, och vill att du ska komma över mig. jag har sjunkit in i samma cirkel igen. I höstas hade jag inte brytt mig om dig, men på något sätt sjönk jag in i samma vana..

jag saknar min cykel

jag är fast i ett svart hål och det finns ingen återvändo, eller kanske? g u d  finns du?
jag tänker alltid åh till thailand kommer allt bli bra, till våren kommer allt bli bra, till sommaren kommer det bli bäst. men nej (?) det funkar inte så. man kan inte tänka så. jag tycker att alla mina dagar suger, jag känner mig inte stolt över vad jag åstadkommer. ska det vara såhär? skolan tär på mig, men kommer verkligen sommarlovet göra det bättre? jag känner mig och som alla andra somrar, har inte den mest lyckade fallt mig in än. kanske kommer denna sommaren bli bättre? kanske kommer den ändra hela mitt liv? kanske kommer nästa timmen förändra mitt liv? eller nästa dag? kanske nästa vecka? nästa lov? jag vet inte,. jag vet inte ens vad jag skriver om, det ända jag önskar nu är koncentration. koncentration.
ge mig

snön är kanske också den som gör mig deprimerad även om den gör världen ljusare, men inte varmare. den gör världen kylig och rå och inte alls tillfredställande.

nej skärpning jennifer. plugga nu, magdansa sen - det är iaf något du brinner för..

ciaao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback