140367-15

140367-15
såhär underbart ser det då ut där vi snorklade. sjukt fint !!
iaf, nog om det.. snart om exakt 10 minuter ska jag vara nere på konserthuset, jag och gabby ska provdansa. emma kunde inte för hon hade fått bihålsinflammation :/ stackare. men jag och gabbs ska rocka fett..

arom igår var kul ! (: faktiskt. till sist var det bara jag, emma och gabby kvar på dansgolvet. mahaa.


jag älskar john tucker must die ! . hihi äkta amerikanskt. men yesyes
onödigt jag skriver just nu. men vafan

jag måste seriöst plugga idag !! mitt mål är att skriva färdigt sammanfattningen till fek-provet, eller åtminstone ¾ av den. sen ska jag även läsa igenom till debatten vi har på tisdag ! amgaad, bara vi kvar. yesyes får väl se hur det går ! :) haha
nej nu måste jag kila, vill inte komma för sent. eller hur? :)

adiooos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback