would you dance

stan med mammi idag, alltid trevligt men oj jävlar vad mycket det finns :/ fyndade dock några saker, alltid bra att ha. fast måste köpa galgar också. haha, och gud vad jag längtar tills vi bööööörjar dansa ! hihi
idag var en ganska kort dag fast ändå lång. hade bara 2 lektioner men slutade ändå halv fyra, började 10.40 - skit lång hååla. tolle på det, men haha gick bra endå !
imorgon startar UF, ska bli spännande, har bara 2 h lektion imorgon, härligt.

ohh, jag vill göra så mycket nu
ja vill jag vill jag vill jag ska ! :D
det gäller att spara spara spara, hur kan en vuxen få allt att gå ihop? ;o¨
 fattar inte, ha mycket att lära. haha

men japp, allt ska nog gå vi e ju här för att lära oss :)
detta blev lite knasigt, ska gå och leta efter galgar nu. blir så sur att vi inte har några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback