unikt var ordet

precis som röken från min brända kycklingfilé gjort lägenheten dimmig och oklar
så är min hjärna och mina tankar helt ute och snurrar, allting är förvirrat.

hade inte ens en timmes lektion idag, började 10 - 10.45. uf idag ju, och jag tror allt kommer bli super. vi ska regera europa, vi ska stå framme på scenen och känna spänningen i pulsen öka, öka ÖKA tills vi hör vårat företag ropas upp. dåå, då e det fett.
tills dess, ser åtminstone jag allting som ett lärande - jämt och ständigt.

vem är jag?
vad vill jag göra?
intressen?

känner att jag borde anteckna lite mer på lektionerna, inte kommit riktigt igång än. har inte fattat att vi går i tvåan, har inte förstått hur mycket pengar det går åt till allt. har inte fattat att snart måste man börja prioritera - på riktigt, förstår inte att det är nu som gäller, ett felsteg ...

hur ska man hinna?

har iaf tatt ut en del fiffiga saker, men vill ha något unikt..
unikt, unikt, unikt

I just don't know what to do with myself

jag kom på en idé, till mig själv, till uf till ja alla :D
måste läsa the secret först

åh varm oboy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback