take the photo of the wall

hur mår jag?

är helt neutral idag, mår varken bra eller dåligt.
har inte gjort något vettigt idag. endast färgat håret typ
det blev väl helt okeej ! ska inte klaga. haha det e itne rött nu iaf

på något sätt ska det bli skönt att komma tillbaka till skolan och
de vanliga rutinerna. men att sitta dagen innan proven med boken i
nyllet, längtar jag ju inte efter. men allting kommer gå bra bra bra.

denna fredagseftemiddag börjar bli lite deprimerande,
har typ inget att göra?
fast jag kom på en sak jag kan göra nu, lägga in låtarna på datorn
från cd:skivan.

behöver verkligen en högtalare till min ipod nu, och en ny tv skulle sitta fint.
varför inte en ny mobil nu när man ändå är igång?
wie, kan ju alltid önska sig. haha fyller ju snart år så det passar bra ^^
jag vet vad jag vill äta på mitt släktkalas, haha

jaha, snart är det höst då. man börjar känna det i luften, det har dock
känts som höst hela sommaren då det regnat. tänk att man endast fått
en en, en ynka vecka på stranden?
okej, hade ju en halv vecka i spanien också, men endå!
japp, nästa sommar är mina förväntningar puts väck.
varför är det alltid så? när man inte tänker sig hur det ska bli blir det
fuckin' kul, men när man väl sitter och planerar så fuckar allt sig.
det e konstigt, det går ju emot the secret? eller hur?
jag förstår mig inte på det, måste göra på fel sett.
men, HUR gör man då? FAN

längtar även efter att få komma igång med tränandet igen! jeeesuus
har inte tränat på ett halvår, det känns lite !
men det ska bli skönt, sen måste man ju jobba också
varje vecka. och plugga, jag vet inte hur jag ska hinna?
men allting går, måste bara planera och inte skjuta upp saker och ting.
måste verkligen sluta sitta vid datorn så mycket, förutom vid skolarbete.
det tar ju faktiskt upp halva om inte mer av ens tid. det är sjukt.

jag kom nyss på att jag inte varit hos pappa på hela sommaren. liksom ?
sen när skulle jag inte ha haft tid till det?
fast har nog inte velat heller, och så har han varit iväg osv.
ja, det blir ju lätt så. men får väl ta och pallra mig dit en dag.

alla ska till retro ikväll, själv ska man typ sitta hemma?
jobbar imorgon, och att endast sova 3h innan jobb gör jag inte om.
det är verkligen inte att rekommendera, fast den gången var ett undantag
nej, måste endå komma in i dom vanliga tiderna till skolan.

men, ska väl tacka.

tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback