ny dag, nya möjligheter

image70
dancing in the sunset



varför känns det som att ena sekunden lever man upp till det och andra känns allting bara så himla hopplöst?
palla att det ska vända på ett ögonblick, känslan finns ändå hela tiden kvar - som jag inte kan beskriva, fuck
palla att mitt internet e konstigt, och att allting slutar fungera
palla att detta ska vara ett deprimerat inlägg, därför slutar jag med det exaaakt  NU

stranden idag igen, e jag redan trött på det? neeej, eller kanske lite? segt e det iaf, jag har till och med börjat bli rastlös av att ligga och pressaa. vafan e detta liksom? :p jag har alltid ÄÄÄÄÄLSKAT att steka i sommarhettan, kanske bara för jag redan gett upp sommaren och e helt inställd på hösten? neej , jag e inte det längre, ja var ! men ack, dessa sommardagar.

sjukt kul ska det bli på måndag i alla fall. tjosan hejsan, här vare korv

åh nej, inget kul på tv nu - fuck fuck fuck. får väl bli film eller något som vanligt (; duger det med. thihi

kanske blir det stranden imorgon om vädret tillåter, dock har smhi och dmi lovat regn, men det får vi ju se, de där väderprognoserna är itne att lita på. ska iaf jobba imorgon 16-22, det e sant. ska även stå upp i ytterliggare 16 h både på lördag och söndag. sedan ska jag hinna träffa mina babes på lördag och söndag, fuck att jag missar matchen som louise ska spela, men har man lovat att jobba så har man !

jag vill ha nya kläder kläder kläder

pratade med mia igår i telefon, riktigt jääääääewla länge, trevligt
nu e det äntligen gjort, yesyes väntar spänt på avin som trillar ner i posten om några veckor förhoppningsvis ! helst inom några dagar, då jävlar ska det trallas !
tudiilluuuuuuuu adjöken, fröken sa schalakan, ko på senap säger aphuvet inne i pluto.


kallas trötthet? saaay whaaaaaaaaaaaaaaaaaat.

nej, min obäddade säng ropar på mig, förutom att inte jag ligger i den måste den kännas väldigt tom då mitt lakan total trillade av inatt. kanske var gubben noa och hettade upp stämningen i mina drömmar. hahah nej fyfan, att jag ens tänker såhär.

CIAAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt kul ska det bli på måndag i alla fall. tjosan hejsan, här vare korv
HAHAHAHA!. jag snackade med eva också, och hon skulle komma ner och säga hej osv.. what evvar, det ska bli kul! ;)

2007-08-10 @ 13:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback