mad world

hörde precis några ungar skrika utanför och jag kom att tänka på den videon jag såg för några veckor sedan. när jag och isabelle var i höör, i vår stuga. vi var 6 år och vi hade så hiiiiiiiiimla roligt. vi skratta säkert 24/7.
det är så kul att kolla på sånna filmer man själv spelat in och få tänka tillbaka lite. fast då blir man ännu mer deprimerad. haha jaja, då får det vara de.
sitter här och kolla i la redoute katalogen, fan ganska mycket jag vill ha här. får se vad det bli, för något blire :D kan ju se om mia eller någon vill dela frakten - så blir det lite billigare. hihi
det är måndag idag och de allra flesta börjar imorgon förutom ettorna + filborna som började idag. själv börjar vi på onsdag. vi är nog den enda skolan som gör det? jaja, kan ju knappast klaga. men inte för att det spelar mig någon roll, men men. haha
jag måste, måste, MÅSTE hitta min mattebok, är inte så sugen på att betala 220 kr i onödan :/
fan, jag som la det på ett ställe så att jag skulle komma ihåg den. varför är det så, att man tänker att man lägger den på ett ställe så att man ska komma ihåg det men istället får det motsatt effekt. jaja, life's hard som jag alltid säger.

just nu strömmar min favoritlåt ur högtalarna, verkligen älskar den låten. hoppas jag inte tröttnar bara!
måste lägga in gabbys fiancé  skiva också. måste bara ha plats plats plats

måste ringa daddy också, fan fan fan vill ju ha min dator, typ tjatat om detta i ett år. haha ne men typ.

idag fick jag ryck och vill åka till barcelona till hösten. jag vill jag vill jag vill, älskar barcelona!
om det inte blir i  höst blir det nästa sommar för en nästa gång blir det fanomej.
jajaja.


nej, nu tänkte jag göra lite nytta, har nämligen inte gjort ett piss idag. sov till 13, år frukost 16 och middag nyss. jupp, har alltså vaknat, ätit och ätit. bra jennifer, på god väg? neeej måste måste vill tillbaka till de gamla rutinerna + lite mer träning och jobb ;o och inget mer pluggande i sista sekunden.
ska städa undan alla papper och sånt från maxi påsen. haha och sen hitta ett bra förråd till mina väskor på ikea, sen rensa mitt "skrivbord" som är fullt av stuuufffs och byta lakan (?) gjorde de för typ 2 dagar sen, men hela min säng luktar tigerbalsam pga att jag sov med det, hade ont i ryggen. den känslan är både härlig och ohärlig. haha först e det så varmt sen plötligt blir det så varmt att det bli kallt och riktigt kyler ner hela ryggen. jaja stop babbling start acting.

so fuck


 
image71
all around the world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback