frisk och kry

image73det tar ett tag innan man kommer in i dom vanliga rutinerna igen, och för tillfället är jag så HIIMLA trött så jag bara vill lägga mig ner och sova på studs, som jag gjorde igår. haha mys det var!
men det slår dock inte förra året, då höll jag på att somna på lektionerna. ni vet när man är så trött att ögonen bara faller ihopa så att man måste tvinga sig själv att vara vaken, det är verkligen det värsta som finns. usch
haha

men japp, nu har skolan börjat och det kryllar av ettor överallt. haha idag hade vi de första riktiga lektionerna och det har gått bra, mest introduktion och sånt. hihi, men jag och mia ska iaf möblera om i vårt schema. haha det ska bli intressant att framföra det till anders.
kan fortfarande inte fatta att vi går i tvåan nu, vi är tvåor !! wooh, its big dude. och alla som säger att tvåan är värst, men efter en genomgång av schemat idag läser jag nog inte mer än 800 poäng.

vi har en konstig (kanske inte konstig med klurig) läxa i personlig försäljning, och läraren är bra men strikt. han är en sådan som får alla att ångra sig att dom valde kursen men i slutet inser alla vilket bra val dom gjort. precis så är han och jag tror det kommer bli tufft, men definitivt värt det !
så jag får väl ta tag i saken och göra allting så personligt och hippigt som möjligt så ska nog allt bli bra. (fick nog denna inställningen av gabbys positiva blogginlägg som jag läste nyss) haha kolla, som andra människor kan påverka en, och denna gången endast med några postitiva ord.

men nej, nu får jag nog ta och göra mig lite mat och sedan sätta igång!
juste, måste leta fram foton och sånt !


so fuckin' loooong
haha glömmer aldrig konversationen iförrgår med baby G och prince madeafoolofhimself. hhahah
kommer heller inte glömma baby G's friskisintroduktion i mitt vardagsrum på ett tag, och det kommer även bilderna se till att jag inte gör!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah du e fan sjuk! men, trevligt att mitt inlägg fick dig att bli glad ;).

2007-08-24 @ 00:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback