allting har en mening

image69

Idag har varit en äcklas-åt-allt-dag! helt hemsk, var jättre deprimerad i morse när jag stod på jobbet och gjorde sallad och senare städade styckrummet! japp styckrummet, skit äckligt ! sånna råa köttbittar satt på väggar, golv och sånt, och det ska jag, JAG som inte ens cuttat ngt kött städa undan. skit äcklgit och så luktar det mög också. helt instängt, inget fönster, ingen ventliation så ligger det i källaren längst in i hörnet ! jippie, blev lite bättre sen, satt och stekte (haha?) under parasollet ett x antal timmar då det var folktomt. lucky me. sen vid 14 kom en drös med folk och då blev man trött. haha
sitter iaf hemma nu, typ kom hem för en halvtimme sedan, pappa och mamma hämtade mig i pappas minilastbil, dom hade varit på ikea och mio, köpt byrå till mig och köksbord till oss ! wihoo, kommer bli skitsnyggt. så nu ska jag snart in i duschen och tvätta av min turkparfym, nog för att det sitter länge och luktar mycket, men doften e inte särskilt härlig!
sen ska jag faktistkt ta och städa mitt rum, få bort alla väskor, kläder osv och flytta garderoben lite så min lovley byrå får plats.

I fredags var jag på stan med gabby, inhandlade en tröja och lite annat, på kvällen träffade vi emma som trallade med oss till gröningen. där gick vi lite, var inte så mycket folk. inte så värst mycket att göra ! mc donkan blev det, varm oboy, mums ! haha träffade amanda och detsing, snyggingar. hihi, sen hämtade vi våra cyklar. vid tolv tiden bar det iväg hemmåt för mig, skulle ju upp och jobba dagen efter, emma och gabby stack däremot på fest, men det ville icke jag.
igår efter jobbet skulle jag och gabby till stranden efter en het och kletig dag på jobbet, och vad kommer inte då - jo molnen! tack för den, där låg vi och frös :p blev dock inte långvarit, var hemma hos gabby på kvällen åt grillat i trädgården och spela badminton och kubb med packade grannar(?) haha, sen kom filppa och henns kompisar till gabby, där var vi, hennes kompisar stack och vi var kvar. vid tolvtiden skulle jag hem , och vad väntar inte då, om just punka på mammas cykel- IGEN! jaha, lägligt, väldigt lägligt. jag fick skjuts hem av en galning, haha. ne men de fixa sig (;

det fula med punkan var att samma morgon hade jag också punka på min cykel, på eftermiddagen fick gabby punka och på kvällen fick mamma, hallå? mystiskt?!?!

imorgon SKA jag på stranden, det e ett måste alltså, sen ska man fika hemma hos gabby med min mamma och hennes mamma. ska bli ehee trevligt :D haha.
så har man gått och blivit fökyld och halsont :/

fick även reda på att en som jag "kände" har dött, skit tråkigt. hatar när folk försvinner ;/
 nej men nu har jag babblat alldeles för mycket.
duschen kallar !
hasta la vista, baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback