summer glow





och vi ska komma på vår egen låt !! haha den ska bli så bra att alla vi kopiera den, men vi ska göra monipol över hela världen. haha goodluch :D
gick upp 6 igår, hade kör i skolan, haha liv? vi gick igenom en låt på en timme, hur störda får man vara? :D iaf, sen tänkte jag och mia att när vi ändå var i skolan kunde vi lika gärna vara med på mattelektionen,  såkallad frivillig räknestuga. det var väl trevligt att få sitta en timme och räkna matte med vår kära lärare (som använder pythagoras sats när han ska bygga terass) haha.  efter den lektionen hade jag håla och de andra rk lektion, jag bara så överlycklig att jag valde bort den kursen !! haha, stackars alla andra. så jag traska till farmor i norra hamnen, hon var endast iklädd i nattpyjamasen ;D men fick kanelbullar och mjölk där. mys pys !! :) sen hade jag då matte (min enda lektion på fredagar) sen slutade man kl 12, med hamburgare till lunch..
hemma väntade jag på mamma och gjorde verkligen ingening, jag har blivit så laaat!! .. vi åt pizza :D sen gick vi på stan och jag skulle då ha skor, men nej? inte hittade man det !! så typsikt, när man väl har pengar och ska ha ett par skor så finns inte ett enda par!! :( jaja inget att böla över..
vid sex kom gabby till mig, vi skullle ju grilla. det blev fett lyckat. haha eller inte?! det drog in sån dimma, aldrig sett de förr!! men då var vi ju redan på väg att träffa linn, emma och louise, dom är vänner igen btw!! emma och louise skulle till arom!! , haha min magkänsla sa som vanligt att det skulle suga, and it did (sa alla iaf) haha.. emma hade glömt sitt id så emma och louise drog hem igen för att hämta det, jag linn gabby traskade till gröningen fast vi kom aldrig dit, vi vände vid norra hamnen .. haha, vi gick igenom tivolit. haha så pinsamt !! bara typ 94:or och freddebarn. haha, där träffa vi amanda iaf !! :D hon stod i ett såntdär stånd som man kan vinna gosedjur. haha ;D fan ja missa jeffe precis!! blööh.. vi gick sen till kebab king och åt kebab, haha mitt skräpätardag idag känns det som, hamburgare i skolan, pizza hemma och kebab ute? hahaha .. senare mätta och belåtna promenerade vi till tasty house, vi hade bestämt att gå hem till mig och bli ännu fetare och kolla film.. på vägen tillbaka träffa vi natta, alex och miche, vi stod där och snacka i kanske 40 min. haha :D så kul, längesedan !! ;D linn gick hem under tiden ! :/ på vägen hem till mig så kommer jipen och oscar som ska med hem till mig tydligen? ehh, jag sa en ! haha. på vägen hem träffa vi cong, oliver, max, andersson och några till som skulle till arom? haha, iaf.. vi gick hem till jipen, för han bor typ närmare, kansek 20 meter närmare?! daah.. vi kollade på wild hogs och jag somnade . så pinsam jag e !!! blööö. sjukt trött. haha sen gick jag och gabby hem vid ett, sen cyklade hon hem själv :( hoppas hon kom hem väl !! jag och mamma kolla på parlamentet och jag somnade på två röda. haha

Idag ska jag till daddi, vi ska grilla hos jan och dom.. alltid så jävla mkt mat ! ;p NEJ SHIET; klockan e två, måste dra
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback