Like a bridge over troubled water .

haha, den sången höll vi på med i en timme, idag.. och det enda vi kom fram till glömde vi igen. hahah vi är ju bara så bra !!.. mitt emellan matten coh matten hade jag håla :D så gick till farmor och käka kanelbullar, haha aw så gullig hon e :)


jag vill ha en scanner, fan va kul och image39scanna in alla såna gamla bilder på mammi ;p
nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem från maxi så vi kan gå på stan, lovade henne dock att städa upp på köksbordet innan och packa upp alla påsarna med saker i till mit rum. men oj, det går inte så bra, hon kommer om 20 min så jag får väl skynda mig efter jag skrivit detta.
oj, nu hoppa en misse upp, kan det va felix.. han vänder röven i mitt huvud och viftar på svansen, härlig kombination !!. haha
nej jag borde ta tag i mitt såkallade liv nu, JUSTE vi har minilov nu ;D haha så skönt det ska bli, hihi : )

men som sagt, au revoir ( a röven av) hhahaah. flabbar fortf.. skriver man så ensingång? eh jag e bäst på franska.. ( ;

pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback