I said to myself..

jaha, jaha och åter jaha (?) vad händer nudå? vad ska hända?  varför skärper jag inte mig? varför blir det aldrig som jag tänkt mig? varför är jag så jävla misslyckad?
asså det fula är att jag vet inte varför jag är helt nere inombords, jag känner mig inte nere.. så misslyckad.. :/
natten var omtumlande, men ändå inte så händelserik. idag är mitt hår rött.
det finns en sak jag ska lova mig själv nu och föralltid, och det är en sak jag ska bära med mig i hela mitt liv, just precis i hela mitt liv. det är ett misstag som om jag gör om det, kommer jag förlora allt. och då menar jag verkligen allt.
vilket oerhört sammanträffande att vi i psykologin har ett arbete där vi ska skriva om oss själva, och skriva våra positiva respektive negativa egenskaper..  jag vet inte varför jag sa det

det ända jag vet nu är iaf att jag måste börja ta tag i saker och ting, & inte skjuta upp dom.
misslyckad - hej hå, så är det
image38
vad gör jag för fel hela tiden? du straffar mig för något, men vad? jag måste veta, annars kan jag inte rätta till det? vad är det som gör att .. tappa orden..

idag, vill jag inte ens skriva om.. jag mår bra nu :) mitt hår blev klippt och färgat som sagt... det e inte fult, det e inte wooow heller.. det e liksom normalt.. inget speciellt..
jaja enough..

det sägs att man lär sig något nytt varje dag, mer liknelser ska det bli !! jippå, felix är sööt
och I`m back in track..
nej men iaf, ska se spiderman 3 på bio med paula och madde näst nästa helg typ.. och nästa helg ska jag grilla !!
fyfan, detta är inget vettigt. vet inte vad jag skriver för skit.. oh herregud, det måste bli ändring, jag döör

jag kom på att jag måste börja på något !! någon sport typ, och jag saknar träningen på friskis ( som jag gick till SÅÅ många gånger i veckan) otroligt mycket.. haha
jag vill börja på basket, dans och tennis.. och fortsätta magdans. blir man lyckligare då?
jag vet inte, ingen vet. vad är lycka egentligen?
- jennifer lägg ner, ofta du kan va djup och filosofisk?
haha nej det kan jag inte, eller jag ska ju bli poet.. jaja gogogogo, nu måste jag plugga iaf..
på fredag ska jag på stan med mamma, jag lääääääääängtar. ska förmodligen köpa skor då
wihoo och imorgon måste jag köpa cd-r w skivoooooor, mihihi..

nej, nu måste jag börja plugga igen !!

pussi kyss

Kommentarer
Postat av: emma

börja på tennis vettja ;)

2007-04-23 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback