Det man inte vet, lider man inte av!

så sant, så sant ! men ja, hatar sånt skit och mög. skaffa er en pojkvän. haha jaja inget emot, eller jo kanske? bryr mig inte om vem det e egentligen. hum, jaja får väl göra likadant. så får vi se.
gud jag har inte skrivit på länge, på hela 6 dagar! får väl ta igen lite. denna veckan har väl inte varit speciellt händelserik? eller? vad har jag gjort? typ målat rummet, umgåtts med kompisar, missat allt det roliga, varit på påskmiddag osv. jag har nog varit mest enstörig denna veckan! vad tråkig jag e! Men det ska bli bättring. Veckans höjdpunkt var ändå basketplanen med gabby och amanda, har inte skrattat så mycket på länge!
Mitt rum är iaf färdigt, så nöjd jag är med det ! sålde garderoben idag också ! så imorgon bär det av till ikea, köpa ny garderob, tv-bänk och gardiner, kanske lite annat smått och gått ! :)

image36

nu sitter jag här och borde plugga feken, fast känner mig ganska lugn ändå. Har gjort webdesign också, så ja. Mitt liv är inte speciellt händelserikt faktiskt, just nu iaf ! :)
men ojsh, nu glömde jag avsluta en än gång, hade emma på telefonen. She's not feeling so good, men iaf.. nu ska jag ta och bada och plugga lite FEK i badet. det måste göras !! fan jennifer, varför har du itne pluggat? blööh på dig ! ;o

men pussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback