sucker

nu mår jag som bäst men endå som sämst !
denna natten har inte varit skön, legat och skakat hela tiden. ej kunnat soova, jag gick då in till mamma och tydligen hade jag 40 ºC feber. jag fick så klart inte gå till skolan idag, så sur jag blev istället, vi hade matteprov och jag och mia hade tänkt stanna kvar och arbeta ! men nej, allting blev ändrat. doktorn fick jag gå till iaf, men inte min vanliga för han var ledig just idag ! JUST IDAG , jag fick någon som jag och mamma inte fått gott intryck av, han låter som en alkolist som svammlar, och så pratar han danska, och jag förstod ingenting (?) men jag hade halsfluss, och fick penicllin, *great !* så det va bara hem och kolla ett antal filmer. nu har jag precis vaknat  och får egentligen inte sitta vid datorn för mamma! men hon e inte hemma nu, men jag känner att jag inte orkar sitta här mer så ska väl dra.
det mesta jag är sur för är för att ja planerat så himla mycket denna helgen, just denna helgen :/ det e så förbannat typiskt .
sen så för att jag missade matteprovet och kommer inte få vara med på idrotten på onsdag , allting e skit. 
jag får väl försöka bli frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback