stå ut

det är det enda man måste göra i sådana här lägen. Helt plötsligt har allting rasat, tänk vad snabbt allting bara kan falla ihop. på en natt, på några timmar, på  några sekunder och allting e bara plötsligt en hel jävla röra. så fort jag börja tänka att allting blev bra visste jag också att det snart skulle ta slut, för att må bra det får man ju inte göra länge. nee det e må dåligt som dominerar. så klart, men i sådana här tillfällen är det bara att gilla läget. men jennifer du kan inte bara längta sönder dig till saker och leva på det! tänk så rasar det också sönder och all längtan du byggt upp helt plötsligt försvinner och har ingen som helst mening, du har levt på längtan. vad ska du göra när den är borta? hur ska du leva då?  it may sound strange , but that's the way it is. jag är glad för att jag funnit den jag är men har jag det (?) jag trivs bättre med mig själv nu, tror jag. jag är så osäker på allting, men .. listen to your heart, not to your fear. det ska jag börja leva på, om längtan får noll mening. 

grattis farfar <3
alltså lördag idag och jag e sjuk. härligt värre då (?) jag har glömt feberkänslan men denna halsfluss påminde mig om känslan igen, inget vidare må jag säga. vad händer idag? hoppas jag blir piggare, ska ta hand om mig .. 
på söndag är det julmässa i skolan en liten stund, sen kalas hos farmor och farfar och sen måste måste måste jag bara träffa mina wonderful friends. 


                                               farmor & farfar   - seriöst, tack för att ni finns !         koh samet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback