knasigt


wops, inte skrivit på länge nej :p
men i måndags hände det en sjuk sak , den sjukaste på länge !
jag är då på väg hem från skolan vid 18 tiden och går genom parken, det är mörkt och jag skymtar bara en man som står vid en stolpe längre fram. jag tänkte ju inte mer på det än att han står och väntar på någon. men nej när jag kommer fram STÅR HAN OCH RUNKAR ! jag bara what :o inte nog med det han står och stönar också typ , jag blev skit rädd först och sedan börjar han spruta på mig !! :o haha nej det där med sprutet skojade jag om ;p haha men endå , nog med att han står i en offentlig park och runkar ! hallå, vad tar det vägen med denna värld?!

jag har fan inte kunnat släppa bilden från huvudet
 på flera dagar !

igår va jag hos louise (hon har tagit av tandställningen) 
en stund, med linn och emma ! (: kunde inte va där så
 länge eftersom jag var tvungen att åka till någon klinik
 vid gröningen och ta spruta, fick iaf sitta där och vänta
 i två timmar - det var tråkigare än tråkigast ! blev skit
hungrig, mamma också . men när vi va färdiga *aj* så
 gick vi och åt på chili woook, mums ( jag vet att mia
blev avundsjuk)

jag måste bara påpeka att imorgon är det jullov,140367-9
 och det ska bli så skönt ! riktigt jävla gött .
 då måste man :
♥ julstäda
♥ träffa - louise, emma, linn (?)
♥ middag har farmor & farfar
♥ fira julafton hos nettan med familjen
♥ träffar kompisar
♥ ta det lugnt
♥ träna, träna, träna !
♥ svenska presentation
♥ packa
♥ fira nyår :D
♥ thailand 2/1 - 22/2
och sen börja skolan igen :/

vad har hänt
kom nu
snälla
bara kom lille vän
och snälla gör så att jag hittar mina shorts ! blööö

nu ska jag iaf bränna en cd skiva till mammas jobbarkompis, sedan kommer förmodligen mamma hem så vi kan klä granen. då får man en riktig julstämning ! :)

tjingeling ! ♥


Kommentarer
Postat av: Gabby

Hej snygging! Tänkte bara berätta att jag har skrivit i min blogg ;D!

2006-12-20 @ 19:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback