julen & lovet

Jaha, nu är julen över. Jag tror jag förväntar mig för mycket alltid, det blir aldrig som jag tänkt mig. men det kanske är meningen, vad vet jag? jag är förvirrad nu iaf, det vet jag. allting känns upp och ner. allting börjar närma sig med stormsteg. nyår är snart här och ingenting är planerat. men ja, så är det ju alltid. egentligen är det bäst att inte ha några stora förhoppningar överhuvudtaget. ta det som det kommer, brukar bli bäst så !.. Veckan som gått har gått riktigt snabbt, nu när ja tänker efter så kändes det som julafton igår trots att det var 5 dagar sedan. Denna veckan som varit har jag inte gjort alldeles för mycket. I måndags var jag hos louise larsson och hälsade på hennes boning, det var trevligt (: sedan va jag och mamma bjudna på middag hos dan och lotta. den sista bussen hem missa vi dock så det blev en trevlig promenad hem från västergård. äsch, man ska inte klaga! (: Tisdagen var jag på stan med cong, hittade inget speciellt så vi käka pastamannen. mmmmmmmm! :p haha, sen hem och fetta oss, typ sagan om ringen, godis, thaicorner.. (: sen sov sömntutan här. dagen efter, onsdags då var jag uppe 10.00 och skulle träna, javisst. duktigt, väl hemma igen kom emma och gabby som väntade på att jag skulle bli färdig. sedan drog vi till IH och kollade på louise's matcher. var där till typ 15.00 sen gick jag och gabby till mc donalds - opinsamt. jaja whatever, sen hem och vänta på louie och emma färdiga att dra till väla. till väla kom vi vid 18.00. traska runt där och hittade ett linne till nyår. whioo. på kvällen hände ingenting. I torsdags, då skulle jag också träna, vaknade av klockan 10.00 men somnade om till kl 13.00. ojoj inte bra ! skulle ju va färdig till kl 12.30 då jag skulle träffa mia. som fort det plinga på dörren, flög jag upp och kom tassandes till dörren där jag stod och försökte se oskyldig ut. haha, jaja det gällde att fixa sig snabbt, ner på wayne's kom vi kl 13.30 så jag va duktig tycker jag. vi satt där och fika & hade allmänt trevligt. affärsidén vi kom på blev inte dålig - nej ! jaja efter det gick vi till söder där jag skulle träffa gabby, fick vänta på henne i 40 minuter. äsch ingen skada skedd, tralla runt lite på söderpunkten och sånt. efter gabby var det direkt hem och sen ut igen. han typ inte klä av mig. nej då skulle vi på bio. med mamma, jag, dan, lotta, emanuel och daniel . det var väl trevligt med släkten. maha, såg deja vu. va helt okeej faktiskt ( ; . väl hemma gjorde jag inte mycket, kollade på the triangle och var allmänt på tråkigt humör. tillbringade natten i mammas säng. kunde inte sova :/ men i hennes sover man gott hela natten ! . idag .. hade ingen tid att passa, skönt. sovit till 12.30 sen vaknade man av att mamma prasslade med något. hihi. fick nyårspresent igår förresten - en ipod väggladdare, ett par hörlurar som sitter så långt in så man blir helt döv av omgivningen, en bok (i cirkelns mitt) och en platt väska att ha under tröjan. wii :) nödvändiga grejer det där. iaf, idag ska jag ta upp mina feta resväskor, städa, träna och sedan sola. tänkte fråga cong om han ville med och sola, för han ville ju det, men mobilen ville inte att han skulle höra så ja, får se vad det blir med det. ikväll ska jag hem till gabby med tjejerna. ska bli mysigt och roligt ! :) nåja, får se vart jag blir förd idag då. nu ska jag käka frukost, boka soltid och städa lite ! :) tjingeling !

140367-11



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback